Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Ιωάννης Γκ. Βούλγαρης με το συνδυασμό “Νέοι Ορίζοντες για την Ύδρα” του δημάρχου Κωνσταντίνου Αναστόπουλου.

Γεννήθηκα το Σεπτέμβριο του 1986. Κατάγομαι απο την Ύδρα, όπου έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια, βοηθώντας τους γονείς μου, Γκίκα Βούλγαρη και Σοφία Σκουμπάφη, στην οικογενειακή και εμπορική επιχείρηση, την οποία διατηρούμε μέχρι και σήμερα στην τοπική κοινωνία της Ύδρας. Πτυχιούχος πολιτικός μηχανικός συνεργάστηκα μέχρι πρόσφατα με διάφορες εταιρείες στα πλαίσια μελετών και κτηματογράφισης ορισμένων περιοχών. Το τελευταίο διάστημα δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχοντας ανοίξει το πρώτο τεχνικό γραφείο στην Ύδρα, με έντονη θέληση και επιθυμία να προσφέρω τη τεχνική μου κατάρτιση και να συνδράμω έτσι στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας.

Στα φοιτητικά μου χρόνια υπήρξα εκπρόσωπος σπουδαστών του τμήματος πολιτικών έργων υποδομής, συμμετέχοντας στα όργανα διοίκησης, στις Γενικές Συνελεύσεις και Συμβούλια της σχολής μου καταθέτωντας προτάσεις και ιδέες ενεργά για την αναβάθμιση του τμήματος και ταυτόχρονα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπροσωπώντας πάντα την ιδέα της ανανέωσης και την ανάγκη εξασφάλισης όσο το δυνατόν περισσότερων παροχών για τους συμφοιτητές μου.

Αυτή την ανάγκη για ανανέωση και συνεισφορά στους συμπατριώτες μου πλέον, με οδήγησε να πάρω την απόφαση και να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό “Νέοι Ορίζοντες για την Ύδρα” του δημάρχου Κωνσταντίνου Αναστόπουλου.

Ελπίζω, καταλήγοντας, τόσο το νεαρό της ηλικίας μου, όσο και η επαγγελματική μου κατάρτιση αλλά πάνω απο όλα η αγάπη μου για το νησί μας και η όρεξη μου να αγωνιστώ για όλους εσάς, να κάνουν το όραμα μας πραγματικότητα φέρνοντας τους “Νέους Ορίζοντες” που τόσο εγώ όσο και ο συνδυασμός μας έχουμε ονειρευτεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: