Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΜΜ. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΗΣ-Ευχαριστήριο μήνυμα


Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες μου,
Θέλω να σας ευχαριστήσω με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου που με ανακηρύξατε με την ψήφο σας, πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο.
Σας ευχαριστώ γιατί αναγνωρίσατε με αυτόν τον τρόπο τις προσπάθειες τόσων χρόνων.
Σας υπόσχομαι και δεσμεύομαι απέναντί σας ότι θα είμαι το ίδιο ειλικρινής και μαχητικός όπως με ξέρετε, για τα συμφέροντα του νησιού μας.
Θέλω να καταθέσω ένα δημόσιο ευχαριστώ σε όλους τους συνυποψήφιους μου στον συνδυασμό «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΔΡΑ», που κατά την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου μου έδειξαν αμέριστη εμπιστοσύνη.
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Ύδρας Άγγελο Κοτρώνη για την εκτίμηση, την αγάπη και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου.
Τέλος το πιο μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου γιατί υπέμειναν και ανέχτηκαν πολλά σε αυτή την τόσο βρώμικη προεκλογική περίοδο.
Με εκτίμηση και αγάπη
στον καθένα ξεχωριστά
Παναγιώτης  Εμμ. Μαρκαντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: